...fotobloggen min...velkommen innom...

torsdag 4. april 2013

Himmelsk # 131...


4987378325_b77095bd20_b[1]                hos Petunia



Langfredagsfjære og fin solnedgang,da måtte jeg ned i fjæra og knipse noen bilder.Vi var i barndomshjemmet mitt,og når det er så lang fjære som i påska,da kommer taren frem i fjæra like nedenfor huset...






Vi hadde noen flotte dager,fint var det også da vi kjørte hjem,nydelig med den speilblanke sjøen...





Mine bidrag til Himmelsk,flere bidrag  HER





8 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder fra sjøkanten.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Så vakkert! Jeg blir ofte så rørt over alt det vakre en får se i Guds store skaperverk!
    Aldeles vakkert er det på bildene dine! -Margit-

    SvarSlett
  3. Aldeles nydelege bilde :)
    Sjøen er full av fine motiv.

    SvarSlett
  4. Nydelig solnedgang og blank sjø. Til og med taren ble vakker med solstråler på. :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Så flott farge tangen fikk i solnedgangen!! Nydelige bilder!

    SvarSlett
  6. Nydelige himmelske bilder !!

    SvarSlett