...fotobloggen min...velkommen innom...

torsdag 21. mars 2013

Himmelsk # 129...


4987378325_b77095bd20_b[1]                      hos Petunia




Den umiskjennelige lyden av hakkespett-tromming har vekt oss grytidlig hver morgen i lang tid nå,og kameraet ble med ut en morgen i forsøket på å få tatt noen bilder av bråkmakerne.Og noen bilder fikk jeg da tatt,selv om ingen ble av særlig god kvalitet.Det var ialt 4 spetter som holdt til i den store furua bare ca 20 meter fra blokka vår den morgenen...






Mitt bidrag til Himmelsk denne uka,flere bidrag HER





11 kommentarer:

  1. Himmelska bilder på hakkespetten!

    SvarSlett
  2. Så läckert! Skickligt fångat och fin skärpa...jag njuter! Jag önskar jag kunde fota fåglar...

    SvarSlett
  3. Å ja den er så fin, men en stor ramp på fuglebrettet mitt he he, men jeg tåler det.
    Flott bilde Asbjørg.

    SvarSlett
  4. Så vackra färger och fin fågel!

    SvarSlett
  5. Flott bilde av den fine bråkete fuglen ;)

    SvarSlett
  6. Gøy å få slike fine blinkskudd!! Flott bilde, av en flott bråkebøtte!!

    SvarSlett
  7. Flott bilde !!

    Ha en fin og kreativ påske :)
    groayla

    SvarSlett
  8. Flaggspetten er virkelig flott! :)

    SvarSlett
  9. Så fin :)
    Tusen takk for titten på bloggen min :)
    Klem fra Linda :)

    SvarSlett
  10. Travle tider for hakkespettene. Herlig bilde av denne flotte fuglen.
    God helg!

    SvarSlett
  11. Den kan være ganske bråkete ja. Artig bilde.
    Vi har hatt en i hagen i vinter, men nå er den opptatt med reirbygging, så den har ikke vært her på noen uker. Ønsker deg en fin påske!

    :)

    SvarSlett